Angajam PR manager…

… rezistent la injurii, jigniri si imun la calomnie šŸ™‚

De vreo 2 ani reprezint imaginea PC Garage… Eu, Gabriel Vasile, omul. Resurse pentru asta inca mai sunt, dar imi doresc uneori sa fi fost altcineva care „sa si-o ia la gioale” in locul meu. Nu ma plang de fel, am rezistat in tot timpul asta la multe intemperii si mai am inca par in crestet care ma poate parasi… pentru inca 2 ani probabil.

Tot timpul acesta am transmis numai lucruri frumoase: ba ca am crescut intr-un an cat altii in 3, ba ca am implementat nu stiu ce serviciu in premiera, ba ca am servit ireprosabil zeci, sute, mii… zeci de mii de clienti… La anul vor fi sute de mii… Si tot asa… Bun, am facut toate astea si am rezolvat ce? Nu am sadit un pom, nu am ridicat o biserica… (am conceput un copil, ce-i drept, care este atat de incapatanat incat nici dupa o saptamana dupa D.P.N. nu vrea sa se nasca; dar povestea respectiva o voi relata cand va veni sorocul… eu, Gabi, omul…). Am donat numai de Craciun, si asta numai copiilor de la gradinita unde lucreaza mama mea… Ce-ar fi sa povestesc si lucruri urate? Foarte urate. Nu prea ar fi multe si as relata o poveste patetica care probabil as sterge-o peste cateva zile. Totusi voi incerca…


Povestea pe scurt suna cam asa:

Eu, Gabi, reprezint PC Garage (probabil si PC Garage ma reprezinta, fiindca se spune ca un colectiv dintr-o firma se formeaza dupa cel/cei care au pornit-o). Este de datoria mea sa intervin in orice discutie legata de activitatile firmei, si o fac cu drag de cate ori am ocazia. Bineinteles, este vorba de discutiile pe forumuri, fiindca aici doream sa ajung (cam lunga introducerea šŸ˜› ).

softpedia-2.png

Am aflat de pe un thread ca sunt feroce, agresez fizic si am bodyguarzi šŸ˜€ . Nu am tolerat terorismul si am ripostat. Verbal. Sincer, nu conteaza daca am facut bine sau nu, fiindca daca am decis sa fac ceea ce am facut inseamna ca am gandit inainte, deci a fost o decizie buna. Am promis de nenumarate ori ca nu mai raspund „provocarilor” pe forumuri, dar nu pot sa ma abtin de fiecare data…

Bun, se vorbeste despre produse/servicii, se aprind spirite, apar discutii in contradictoriu. Pai normal, ca de aceea suntem oameni, sa avem idei diferite… Punctul culminant este confuzia intre PC Garage, firma si Gabriel Vasile, omul…

softpedia-1.png

Sa ma simt lezat nu am timp si nici motive… Sa trimit avocatii prin tribunale doar pentru a face rau cuiva incapabil sa isi dea seama cat rau isi poate face singur este inutil. Sunt doar putin confuz… Cu ce a gresit a mea mama? Hmm… si pana la urma cu ce am gresit eu?

Inca nu ma consider demodat, dar poate nu am mai avut timp sa fiu la curent cu noile trend-uri in conduita si educatie. Nu vreau sa decidem noi cine a avut dreptate sau cine nu a avut, daca a fost bine sau nu s.a.m.d. As dori totusi opiniile voastre legate de relatia om – firma si viceversa. Pe scurt: daca pui in balanta toate realizarile enumerate la inceput (mai putin cele personale šŸ˜› ) si veninul injectat constient sau nu de catre un ignorant, care cantareste mai mult?

Acest comunicat nu este un anunt de angajare, este un pamflet.

12 comentarii la “Angajam PR manager…”

  1. Sorin spune:

    Interesant , este normal ca fiecare in parte sa fie frustrat cand ii este refuzata o garantie, sau cand asteapta o comanda 10 zile, toti suntem oameni si mai avem si scapari, dumneavoastra ca reprezentant al PCgarage pe aceste forumuri nu ar trebui sa luati totul in serios , incercati sa rezolvati doar problema in cauza fara a intra in polemici si povestiri. Daca X vine pe forumul Y si incepe sa se vaite ca nu a fost reparat produsul Z , tot ce trebuie facut este sa se incerce rezolvarea problemei , daca chiar utilizatorul este cel vinovat, prezentati datele respective si la publicul larg si atat. Este normal , daca se intra in atatea discutii si certuri , iar prezenta voastra apare doar in topicurile de scandal, sa primiti si injuraturile de rigoare.

    Puteti sa luati exemplu angajatii altor firme care, cand nu au ce face mai dau un sfat pe un forum pe ici pe colo , cand se mai vaita lumea , cand are probleme , si nu numai la produsele cumparata din magazinul propriu. Asta duce la incredere si respect fata de magazinul respectiv.

  2. Lucian spune:

    Buna Gabi,

    Eu cred ca omul Gabriel Vasile/magazinul PC Garage reprezinta un model de integritate/model de business online serios. Te-am urmarit in multe din iteratiile tale pe bloguri, forumuri, mi-ai fost laudat de furnizorii tai si chiar de concurentii tai. De asemenea, am urmarit evolutia si rezultatele magazinului PC Garage si consider ca mai aveti multe de spus.

    Imi permit sa iti dau doar un sfat. Ai ajuns prea departe, pentru a intra in polemici pe softpedia, si magazinul tau nu are nimic de castigat cu un asemenea post pe blogul vostru. Chiar daca esti bine intentionat, daca in mod constant vei intra in astfel de polemici, acestea pot darama un om, un om care poate darama un magazin.

  3. Gabi spune:

    Tocmai de aceea am scris pe blog, fiindca stiu ca am mers prea departe cu polemicile pe forumuri…

    Am facut-o pentru ca s-a depasit pragul relatiilor de „afaceri”, trecandu-se in planul personal. Poate ca puteam sa o fac mai elegant si mai discret, e drept… dar pana la urma a vorbit „omul” din spatele magazinului, care nu a tolerat ca cineva sa tarasca prin noroi ceva care s-a construit cu truda si sacrificii si care ocupa un loc in inima acelui om.

    Daca persoanele in cauza s-ar fi limitat la a jigni „firma” nu ar fi derajat pe nimeni. Dar sa ajungi sa jignesti si (incerci sa) umilesti „oameni”…

    Merci pt. sustinere šŸ™‚

  4. bogdan spune:

    Salut rebutatu.Continua sa aperi numele pcg pe softpedia de fiecare data cand cineva il tareste prin noroi.
    Ignora-l pe CFS, e un t*******!

    semnat,

    client multumit si user sofpedia.

  5. Mihai spune:

    Interesant, am citit, m-am vazut in unele situatii asemanatoare, este greu sa lucrezi cu oamenii in general, respect clientul pana in ultima clipa cand intrece masura, poate si peste, dar totusi sunt limite care nu ar trebui trecute. Oricum, asa cum se educa, comertul in ro, asa se va educa si clientul in timp. Parerea mea este sa incerci sa nu te mai „bagi” in polemici, indiferent de situatie, imaginea firmei este mai importanta, parere pur personala …

  6. Sir Alex Ice spune:

    Din contra, trebuie sa te bagi. Pentru ca nu poti lasa sa apara comentarii si acuzatii fara sa raspunzi. Tacere = vinovatie.
    Doar sa ramai politicos si fara injurii. Sau macar sa incerci, pentru ca unii nu inteleg altceva.

  7. Mihai spune:

    Eu sunt sigur ca unii o fac si in ambitie si oricat de argumentat ar fii un raspuns politicos, se va continua intr-o polemica continua si fara rezultat. Asa ca mai bine eviti si se va stinge de la sine, cine cunoaste firma pentru servicii oferite o va aprecia si fara acel post negativ.

  8. alexx spune:

    o bila alba pt blog

  9. Catalin spune:

    Nu e problema de injurii ideea este: esti prestator de servicii clientul are dreptate (si ar trebui sa intrebe sa raspunda civilizat ), dar cand esti intr-un impas cu o garantie nu ? Exemplu: atunci cand dai o comanda esti imediat sunat bla bla avem nu avem asteptati sau maine vine. In ce priveste livrarea produselor sunteti super ok. Problema intervine la garantii si la cum abordezi problema. INcerc si eu sa va apelez telefonic de cateva zile abia mi-ati raspuns la un emaill si ce faceti in acest caz ? Imi trimiteti un link sa ma informez cum e cu garantia nu domle cand am cumparat am vorbit cu o persoana asta vreau si eu acum sa vorbim sa imi dati un nr de telefon sa vorbesc cu cineva. Nu ma duce capu sa si inteleg ceea ce citesc, nu ma duce capu sa ma exprim in scris de aici si multe confuzii si injurii. Sper sa nu se ajunga pana acolo. Multumesc si sper sa postati ceea ce am scris altfel unele persoane ar avea dreptate despre politica si calitatea oamenilor pcgarage.
    Avem toti dreptul de a ne exprima opinia in limitele bunului simt bineinteles.

  10. Dan spune:

    Domnule Gabi! Nu intelegeti de ce a reactionat asa acel om?

    Poate a fost si el pus in situatia mea.

    Am dat o comanda de pe la jumatatea lui decembrie.

    O parte din produse au fost aduse si livrate, evident in urma unei vizite pe la sediul dvs. (ca altfel oamenii dvs. nu aveau nici gand sa ma anunte.) dar a ramas un produs: o multifunctionala canon …care mi s-a spus ca va venii in cateva zile. ok….au trecut mai mult decat cateva zile (a trecut un an šŸ™‚ )aproximativ inca vreo 3 saptamani. Iar acum ce sa observ ..domnul operator Dorel Ciobanu (de altfel numele spune totul) mi-a anulat comanda. Fara sa dea un mail….fara sa anunte nimic…s-a gandit el ca am asteptat destul si a pus capat asteptarii mele.

    Acum spuneti dvs. cu ce e mai presus societatea pe care oreprezentati decat altele? Eu nu-mi mai dau seama.
    PACAT!
    Aveti si oameni de exceptie….dar nu numai; e de ajuns unul singur sa va faca un asa „renume”.
    Eu asa mi-am exprimat dezamagirea. El… fost mai badaran.

    Am asteptat o luna aceasta multifunctionala…timp in care puteam sa o iau din alta parte….pt o diferenta de 10 lei.

    Multumesc!

    Un client dezamagit.

  11. Alex spune:

    Deci Gabi, nu mai angajezi PR Manager? Iti faci in continuare PR-ul? De curiozitate, daca ar fi sa angajezi un PR, ce alte atributii ar avea in afara de monitorizarea forumurilor/blogurilor si a balacarelii de pe ele?

  12. Raluca spune:

    V-ati gasit pr-ul potrivit?

Lasă un răspuns