Am stat impreuna cu colegii de la departamentul service la un pahar de vorba despre luna iulie. Vestile primite sunt extraordinare: s-au inregistrat doar 45 de intrari in service din Bucuresti, iar din tara si mai putine: 36. Un numar extrem de mic si imbucurator.
Pentru a evita prelungirea perioadei de solutionare, am reusit sa inlocuim 38 de produse din stocul magazinului nostru si am reparat un numar de 4 produse.
Din totalul produselor trimise spre solutionare in service, 93 nu au manifestat defectul reclamat – test ok
Am testat produsele primite si in functie de defectele reclamate, au fost trimise catre solutionare in service-urile autorizate ale furnizorilor. Acestia au inlocuit 48 si reparat 21 de produse.
Am avut si respingeri de garantie, insa, numarul acestora a fost si el mai mic fata de lunile precedente, 9 produse din care va vom prezenta cateva exemple:
In prima imagine avem o mufa sata arsa si sparta
In aceasta observati o placa video cu pala ventilatorului rupta
In imaginea alaturata puteti vedea o memorie care prezinta pinii arsi