Un lucru este foarte clar: avem clienti nemultumiti. Ne bucuram ca nu sunt multi si ne pare rau ca nu potem reduce numarul lor la zero. Cei care au avut comenzi stiu de existenta formularului de feedback. Mesajele voastre chiar sunt citite si luate in seama.
Pentru a nu transforma acest blog intr-un forum anti PC Garage, nu voi aproba comentariile referitoare la problemele / nemultumirile clientilor. Motivul este simplu: numai clientii nemultumiti vor posta pentru a se „razbuna” pentru nedreptatea facuta. Exceptie vor face comentariile „on topic”.
Aceasta nu inseamna ca trebuie sa va abtineti de la a va exprima nemultumirile. Cea mai simpla si eficienta metoda este formularul de feedback trimis catre dvs. dupa finalizarea comenzii. Asa ca va rog sa nu aveti retineri de la a ne reclama nemultumirile voastre, dar nici de la a ne lauda :).
Da , la un nivel sunt de acord cu tine .. dar o firma care accepta laude din partea clientilor la fel trebuie sa accepte si critici pentru ca de multe ori sunt constructive.
Faptul ca accepti si un post negativ pe blog cre ca da dovada de foarte mare seriozitate si de o constientizare a problemelor pe care firma le are (reale sau doar parerea unui singuratic incurabil).
Asa este, dar cea mai des intalnita metoda de exprimare a nemultumirilor este: „sunteti niste nesimtiti si incompetenti”. Sincer, daca as aproba genul asta de comentarii blogul asta nu si-ar mai avea rostul…
Comentarii la obiect am aprobat si voi aproba in continuare, indiferent de natura lor. Un exemplu concret ar fi: http://www.pcgarage.ro/mouse/saitek/gm3200-laser-blue/
Buna ziua
asa cum v-am descris mai inainte ati facut o greseala logistica cand ati trimis modelul gresit de sursa iar metoda pe care mi-ati propus-o implica downtime-ul 1-2-3 zile pana la primirea sursei .
Stiu ca scopul vostru e sa fie totul ok deci nu puteti renunta la trimiterea sursei inate de a trimite noi item-ul care in mod gresit a fost expediat de catre colegii dumneavoastra ?
cu stima
Horatiu
hehe, nu-tzi vine sa crezi gabi, am gasit pe cineva in pitesti caruia mouseul i-a placut.
shi-am scapat de el cu 800 de mii 😛
O relatie mai buna intre PCGarage si FanCourier?
Nu stiu.. eu am returnat un pachet de vreo saptamana si voi pretindeti ca nu a ajuns desi cei de la FanCourier mi-au aratat AWB-ul scanat, cu stampila PCGarage 🙂
exista deja si un site http://www.eopinii.ro un vad ca vi se dau review-uri. vad ca exista niste opinii deajuns de ok.
Eu ma declar multumit.
Am fost sunat pt confirmare dupa 10 minute de la efectuarea comenzii. Mi s-a spus de la inceput ca dureaza 48 de ore. In ziua comenzii nu numai ca au fost punctuali dar curierul m-a si sunat in ziua livrarii sa ma intrebe daca doresc sa aduca componentele mai devreme decat ora stabilita cu operatorul. Fiind din Bucuresti, livrarea s-a efectuat chiar de ei (angajat + masina cu inscriptia PCGarage).
Procesorul, memoriile, hdd-ul au fost in ambalajele originale si sigilate. Placa de baza si video nu au fost sigilate (probabil au verificat ei sa vada daca lipseste ceva) dar accesoriile si cablurile au fost in pungute sigilate si intradevar nu a lipsit nimic.
Toate componentele functioneaza perfect, fara probleme.
Salutare.
Eh , am ajuns la comanda numarul 8 , ce pot spune , pana acum totul bine si frumos. Doar o mica problema , de cate ori am facut o comanda niciodata nu mi-a fost livrata marfa … de ce ? de cate ori o comanda a fost gata pentru livrare am fost anuntat telefonic , si mi s-a spus ” puteti veni azi la sediul nostru , sau maine prin curier”. Bun .. asta e , ce sa fac daca aveam nevoie de piese urgent , vrum m-am dus la sediu , inteleg ca nu sunt foarte multe masini disponibile , deh asta e … suparat sunt pentru ca stau cam la 3 statii de autobuz de sediul pc garage , ( nu trebuie sa mi sariti in cap , ca stau la 3 statii si fac figuri ) ideea era ca daca ati reusi sa faceti un mic management al livrarilor , presupun ca o sa scapati de micile neplaceri legate de livrare .. daca cineva s-ar fi uitat la adresa de livrare a mea si ar fi verificat pe o harta , probabil ar fi observat ca piesele mele puteau fi livrate cu orice masina care avea o alta livrare in sectorul 3 fara sa sa piarda foarte mult timp , zic si eu , poate nu am dreptate , sunt constient ca operatorul va mai pierde inca 5 min pana verifica locatia mea , la 10 comenzi pe zi , pierde cam o ora pe zi , puneti in balanta problema , puteti economisi benzina, timp , resurse ( o flota de 5 masini in loc de 10 ex. ) eh , oricum pana acum , sunteti cei mai buni cu care am lucrat pana acum. GG , ne vedem la comanda nr 9 🙂
de ce unele posturi sunt cenzurate?
Sunt la a 4-a comanda la PcGarage….pana acum n-am avut probleme.
Iar la ultima comanda am schimbat unele produse in ultimul moment…si totul a fost ok.
Ce am observat insa la voi e ca nu raspundeti cu promptitudine la unele solicitari efectuate dupa confirmarea comenzii…asta ar fi pana acum singurul lucru care nu imi place la voi.
Personal va felicit, aveti un site bine pus la punct, o echipa de elita care stie sa trateze clientul cum se cuvine, o logistica bine definita, ce sa mai…. sunteti buni. Bineinteles ca exista si unele aspecte negative, dar unde nu sunt, important e cum le rezolvati, nu cat de dese sunt ele. Succese si spor la bani.
P.S. Am avut suficiente comenzi incat sa-mi permit sa postez opinia in favoarea PC Garage.
Ieri am facut comanda cu numarul 5. Sunt sigur ca voi primi coletul cel tarziu marti (poate daca cei de la Fan Courier si-ar lua masini mai rapide ar putea garanta livrarea in 12 ore :grin:). Atat experienta cu PC Garage cat si cea cu Fan Courier a fost una placuta. Singura problema fiind la specificatiile unei placi de baza. Fapt ce a rezultat in achizitionarea unui procesor nou. Oricum aveam de gand sa-l schimb, dar totusi ar trebui actualizate specificatiile produselor.
PS:Dupa formularul de feedback s-au actualizat specificatiile.
Cel mai urat cu putinta serviciu
Produse nasoale, cu defecte – n-am cuvinte – ca sa nu injur
Un sfat – alegeti alt vanzator …
Printre putinele firme din Romania care iti dau sentimentul ca, pe deoparte, parerea ta conteaza si pe de alta ca chiar incearca in permanenta sa-si imbunatateasca serviciile.
Din pacate, e ceva rarisim. Bravo oricui lucreaza ca Product Manager acolo 🙂
Vad ca sunt postate doar comentariile pozitive. Nu stiu daca-l veti posta pe al meu dar sunt foarte nemultumit. Am facut o comanda pe 30.09.2010 nr. #820682 si am rugat ca cei de la FANCOURIER sa ma contacteze telefonic obligatoriu imediat ce au primit coletul. Din cauza neglijentei operatorului care a intocmit avizul de expediere numarul de telefon a fost scris gresit, coletul a ajuns astfel din greseala in posesia sotiei mele, au fost discutii foarte neplacute in casa din aceasta cauza, cat pe ce sa renunt la colet. Pe viitor nu stiu daca voi mai face comenzi la PC Garage.Parerea mea buna s-a schimbat. Salariatii lor au inceput sa dea mai putina importanta la serviciu si sa fie tot mai neglijenti. Bani sa iasa!. Uita ca noi, clientii suntem cei care tinem firma in picioare. Poate mai sunt si altii in situatia mea, spuneti-va parerile!
Florin
Buna ziua,
Ne pare rau sa auzim de cele intamplate. AWB-ul si datele scrise pe acesta sunt imprimate automat de catre sistem folosind datele trecute in comanda. Am consultat istoricul comenzii cu nr-ul dat de dvs si nu apare nici o modificare a numarului de telefon in cursul operarii sale (puteti consulta dvs insiva acest istoric in timp real in contul dvs, sectiunea „Istoric comenzi” si click pe numarul comenzii), numarul de telefon din comanda fiind acelasi pe care dvs il aveti trecut in contul de client. Daca a fost o eroare la mijloc, aceasta nu a fost de partea noastra, numarul de telefon fiind luat automat chiar din contul dvs.
Asa este, nu am modificat in timp util numarul in schimb in istoricul comenzii am trecut nr. de telefoane corect (doua numere) si cu mentiunea ca sa fiu sunat obligatoriu inainte. Nu retin sa ma fi inregistrat cu un numar de telefon gresit pentru ca am avut mai multe comenzi de la PC Garage, dar l-am corectat, chiar am mai adaugat si un alt numar. Sper ca pe viitor sa nu mai fie cazul…!
Florin
Mda, sa-mi exprim si eu parerea….
.. Cel mai neplacut lucru este acela, cand nu sunt actualizate produsele ,pretul si stocul.. Daca sub un produs scrie
= disponibil la comanda=, fac comanda,… ma uit la istoricul comenzii…..in desfasurare….ma mai uit pesteun timp, si…si hopp….. deodata anulata. De ce? Fiindca nu mai este pe stoc.. Pai .., scrieti sub produs..STOC LIMITAT,sau PRODUS INDISPONIBIL…sau orice altceva,..NU MAI DERUTATI OAMENII. M-a sunat o doamna de la PCG sa-mi spuna „…ne pare rau… bla-bla..stiti .. nu mai este pe stoc”,… dar pe site , sub acel produs tot =disponibil la comanda=scria…Acum ma intreb ce inseamna disponibil la comanda?.. daca furnizorul nu-l are in stoc, cum poate sa fie =disponobil la comanda=?,.. de ce mi-au anulat comanda? Poate as fii dorit sa astept o saptamana sau doua? a. Sau poate numai ptr. unii sunt pe stoc anumite produse, si pentru altii nu..
, . PcGarage. Alege-ti clientii,.. eu intre timp imi voi alege FURNIZORII
O zii buna tuturor.
Salut,
Stocurile si preturilor furnizorilor sunt preluate automat de la acestia prin diverse mijloace. Exista posibilitatea ca acestea sa fie desincronizate cu stocul real din depozitul lor, dar aceasta tine strict de ei, noi nu avem alte informatii decat ce primim automat de la ei.
Spor la cumparaturi!
Pai…Daca sunt preluate automat,… inseamna ca furnizorul e de vina….tot el mi-a sters si comanda.:)) .in fine nu vreau sa ma cert, am vrut numai sa-mi expun parerea, care vad ca va supara…
Acel „Spor la cumparaturi ” oglindeste, cat de tare va pasa de cele spuse aici.
Din moment ce produsul nu putea fi achizitionat de nicaieri, nu exista alta solutie. Operatorul ar fi trebuit insa sa va anunte si pe dvs (in cazul in care nu a facut-o) si aici aveti dreptate.
Era doar o urare/formula de salut, cred ca ati interpretat-o altfel.
Oricum sunteti cei mai tari, chiar daca m-am suparat un pic….si faceti ceva cu furnizorii aia , cu sincronizarea…
Hai spor la lucru, si la multe comenzi..
Multumim, o seara excelenta si dvs!
Am ajuns la comanda cu numarul 33 deja si daca as putea as comanda numai de aici. Inca nu am fost nevoit sa mi se transporte produsele, m-am deplasat singur la sediu de fiecare data. Si David, sa stai la 3 statii de sediu si sa te basici ca a trebuit sa te deplasezi e un moft.
Per total, de cand am inceput sa cumpar de la PCGarage, s-a micsorat timpul de asteptare cu o zi, chiar mai mult de o zi (inainte asteptam 2 zile sigur pana era gata comanda), acum a doua zi e pregatita.
Cum a spus si Siminoc, oricate ar fi ele, criticile trebuiesc acceptate. Doar asa se poate vedea cel mai bine unde mai e de lucru. Normal ca nu poti mutumi pe toata lumea
Am cumparat acum 3-4 luni un monitor de aici si dupa o luna mi-a aparut o problema pixeli morti la trmis la garantie si surpriza mi-au zis sa ma duc cu la firma de care apartine monitorul si mi-au respins garantia.Desi nu eu l-am defectat ci l-am primit asa nu vor sa mi-l repare.Pe foaia pe care arata ca am garantie la monitor mai erau cate componente de pc care aveau garantia pe aceasi foaie si nu mia fost trimisa inapoi.Sunt suparat si foarte nervos pe asta sunteti o firma buna nu am ce zice dar nu iteleg atunci pentru ce ……. am primit garantia daca nu mie folos la nimica nu inteleg!!!!!
Buna ziua,
Defectul reclamat de dvs nu este unul real. Monitorul are display-ul presurizat/spart, defect care nu este acoperit de garantie deoarece este provocat de catre utilizator (C.I.D. – customer induced damage). Privind certificatul de garantie, il veti primi pe adresa de e-mail din cont.
O zi buna.
Nu eu am provocat acea defectiune a aparut din senin nu a fost lovit sau zgariat sau apasat pentru ca stiu ca monitoarele de genul acesta sunt foarte sensibile
Defectul respectiv nu are cum sa apara fara o interventie neautorizata din partea utilizatorului asupra display-ului.
O zi buna.
Super nu ma credeti!Apare din senin in timp ce eu ma joc si nimeni nu ia facut nimica si imi apar in continuare in colturi.Dispar si reapare.Da ating monitorul cand sterg prafu cu o carpa fina care nu zgarie si nici nu apas tare.
hai sa ma bag si eu in seama: nu este neaparat o nemultumire, ci o remarca.
promotia curenta: 90 DE PRODUSE CU PANA LA 90% reducere
urmarind produsele aflate in promotie, constat urmatoarele:
-nu exista produse cu 90% reducere. cea mai mare reducere este de 70%
-produsele cu reducere „mare” (adica peste 50%) sunt total neatractive
-produsele atractive au in general reduceri de 10-15%
-media reducerii pentru produsele aflate in acest moment in promotie (1440 suma reducerilor / 48 produse) este… fix de 30% (mai mare decat ma asteptam oricum)
imi cer iertare daca ati avut in promotie si produse cu 90% reducere (si care probabil ca s-au epuizat)
Buna ziua,
As dori sa va intreb ce veti face cu comenzile facute pentru camera foto Canon IXUS 220HS Black la pretul de 8.81ron. Veti onora comenzile sau le veti anula pe toate?
Astept un raspuns!
Multumesc
http://legi-internet.ro/blogs/index.php/2008/09/11/pret_gresit_in_comert_electronic_magazin
Folositi CTRL+F si cautati „pret derizoriu”. Ar trebui sa va lamureasca!
2011-07-11 14:04:07 Catalin Balalau Comanda #1030354 a fost receptionata.
2011-07-11 15:40:01 Catalin Balalau Nu face nimeni comanda la furnizor? au trecut totusi aproape 2 ore jumatate
2011-07-11 15:53:38 Cristina Salcianu (Vanzari) Comanda dumneavoastra este in desfasurare.
2011-07-11 16:14:13 Cristina Salcianu (Vanzari) Buna ziua , Comanda va ajunge la adresa mentionata de dvs miercuri Numai bine [e-mail]
2011-07-12 15:27:30 Cristian Vasile (Logistica) Comanda dumneavoastra este pregatita pentru livrare.
2011-07-13 11:03:20 Costea Marius (Logistica) A fost tiparit AWB-ul Cargus cu numarul ………
Si cu asta cred ca am cam spus tot:
7. Preluarea rapida a comenzilor
Comenzile dumneavoastra sunt preluate in cel mai scurt timp de echipa noastra de Vanzari, astfel produsele dorite vor ajunge la dumneavostra in cel mai scurt timp.
NOT!!!
PS: de ce am insirat prima parte din mesaj? pentru ca pe scrut:
1. comanda a fost procesata de catre operator dupa 2 ore jumatate, la insistentele mele, ca altfel presupun ca nici nu se sinchisea nimeni sa faca ceva
2. am fost „asigurat” de catre operatorul binevoitor ca sa nu imi fac griji, comanda o sa ajunga la timp miercuri.
3. SUPRIZAAAA este POSIBIL sa ajunga abia JOI…asta in cazul in care am noroc
Bataie de joc bai fratilor
Va asiguram ca facem tot posibilul sa preluam toate comenzile in cel mai scurt timp. Uneori, din cauza volumului foarte mare mai exista mici intarzieri. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.
Cele bune,
Echipa PC Garage
„Mici” intarzieri? stiu ca am un operator dedicat, iar in momentul in care operatorul spune ceva, de obicei si face, se implica si duce la bun sfarsit sarcina la care s-a angajat…nu trimite mesaje doar de dragul de a le trimite… spunand ca treaba lui e gata…
intamplator si neinteresant, tot eu am avut de pierdut in urma acestui eveniment, care regretabil nu este singurul… dar bineinteles… va cereti scuze si totul este in regula apoi… (nu totul se rezolva cu scuze)
Trebuie sa te gandesti ca nu esti singurul om care a comandat in ziua aceea si fiecare vrea acelasi lucru ca su tine .
Salut….nu stiu de ce se plang oamenii astia pentru ca eu consider site-ul pcgarage si echipa foarte profi…credeti-ma ca sunt in masura sa zic asta din moment ce sunt client platinum cu peste 40 de comenzi…bineinteles ca exista neintelegeri dar de 99% ori sunt din cauza clientilor care nu stiu ce vor…pentru echipa Pcgarage toata stima…pentru clienti sa se mai calmeze cu prostiile ca la orice alt site ar apela tot asa o sa pateasca…
Cine sunt fericitii castigatori ai mouse-ului si tastaturii, premii oferite participantilor la sondajul organizat de dvs., incheiat pe data de 20 sept.???
Multumesc pentru promptitudine, chiar sunteti alaturi de cei care scriu, bune sau rele, pe blogul vostru. Chiar uitati de concursurile organizate, de datele stabilite pentru inchiderea/incheierea acestora??? Cautati un „remember program” care sa va ajute………..
e pare rau ca nu potem
nu cumva forma corecta e „putem” ??
in primul paragraf din pagina asta, sus…
sper sa corectati.
sunt client pcgarage si pana acum totul e ok.
Am avut si eu o situatie cu promotia AMD Never Settle, cumparand un produs care a inclus un astfel de cupon. Produsul in sine e ok, dar codul de pe cupon era deja folosit.
Desi a durat poate mai mult decat mi-as fi dorit eu, cu ajutorul lui Gabriel Timu situatia s-a rezolvat si mi-a fost inregistrat un alt cod/cupon.
Multumiri echipei PCGarage!
Am avut si eu o experienta cu firma de curierat dupa ce am comandat de la dvs.
Mi-a venit curierul seara pe intuneric, pe ploaie si grabit. Mi-a dat repede coletul, semnatura si a plecat.
Cand colo coletul lovit, si dvs si firma de curierat mi-ati spus ca din moment ce nu am facut proces verbal la livrare nu va asumati raspunderea. Concluzie adio reducere de Black Friday iar pun bani deoparte.