Update 2: In semn de apreciere pentru intelegerea voastra vis a vis de acest eveniment, saptamana aceasta vom acorda 10% discount pentru oricare aparat foto din oferta noastra prin folosirea voucherului BONUSFO7.
Update 1: Toate comenzile plasate pe acest produs vor fi anulate astfel incat toti clientii care au platit online cu cardul sa isi poata primi banii inapoi (100% din suma blocata pe card). Procedura de transfer va fi initiata odata cu anularea comenzii, iar suma se va incasa pe cardul dumneavoastra in numarul de zile necesar transferului bancar efectiv. Le multumim celor care deja au anulat comanda intelegand ca este vorba de un pret derizoriu.
In acest weekend, timp de câteva ore, pretul camerei foto Canon Ixus 220HS Black a fost afisat la un preț derizoriu. Mentionam ca produsul respectiv a avut pretul gresit de la furnizor, fiind actualizat automat in weekend, ceea ce ne-a impiedicat sa remediem problema in cel mai scurt timp.
Am onora cu placere comenzile daca si furnizorul ar putea sa livreze produsul la acest pret, dar din pacate este imposibil acest lucru, produsul nu este in stoc si pretul este derizoriu.
Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventuala neplacere creată. In același timp, dorim sa le multumim tuturor celor care ne-au atras atenția asupra acestei erori si care au inteles natura acestui eveniment.
[…] […]
Exact asta ma interesa ,ca nu imi dati voi camera la pretul ala derizoriu si abia asteptam scuzele voastre. Dar cu banii mei care deja au ajuns la voi ce se intampla ?!?! Macar daca v-ati trezi sa dati un raspuns asta era primul lucru care trebuia sa-l mentionati !
Buna ziua! Banii vor fi restituiti conform mesajului de mai sus.
Era asa greu sa suni si tu pentru a clarifica situatia ?
@Eduard : era asa de greu sa-ti dai seama ca postarea mea era de duminica(la cateva minute dupa ce a aparut prima reactie pe blogul acesta) , in momentul in care nu mi-ar fi raspuns nimeni la telefon pentru simplul motiv ca nu aveau program. Dar tu esti doar un frustrat care nu a apucat sa comande si el macar o camera la acel pret si se bucura ca nu a primit nimeni pomana
@Madalina : Multumesc pentru clarificare .
Tin sa mentionez ca singura mea nemultumire a fost legata de modul in care PCG a decis sa tratezze aceasta situatie in prima instanta si nu faptul ca nu am primit acea comanda.Greseala o pot intelege …
Buna ziua! Multumim pentru intelegere. Din respect fata de clientii nostri am decis sa avem o reactie rapida si oficiala, urmand sa aducem actualizari ulterioare in cel mai scurt timp posibil, asa cum s-a si intamplat. Din pacate, fiind si weekend, nu toate informatiile au fost disponibile. Sunt sigura ca veti privi acest mesaj ca pe o incercare de a va clarifica cateva aspecte si nu ca pe o justificare.
Deci veti anula comenzile voi?
Buna ziua! Toate comenzile vor fi anulate si vom restitui suma platita tuturor celor care au efectuat tranzactia cu cardul. Multumim pentru intelegere!
Ce se va intampla cu cei care au platit cu cardul? Le vor fi restituite sumele platite fara comision?
Buna ziua! Da, banii vor fi restituiti conform mesajului de mai sus. Multumim pentru intelegere.
Naspa.
and Funny…
Domnle, nu e corect!
Adica, eu , cetatean corect, comand.
ORICUM SCUZE NU TINE.
Acum e 1200 de ron, nu 818 ron.
Aveam de comandat 2 pc’uri, un ipad + un iphone 4.
Ma duc, imi iau bagajelele si ma duc la concurenta voastra.
Inclusiv, un forum mare, nu va mai facem reclama.
Se pare ca nu pricepi ce se intampla. Nu este vina vanzatorului daca furnizorul a gresit.
Eu am achitat cu cardul ,am primit chitanta de la gecad si mesajul de confirmare de la garaj ,cum imi pot recupera banii?
Chiar daca si eu am fost printre cei care au dorit sa profite de acesta greseala mi se pare corecta decizia voastra si nu mi-am schimbat parerea foarte buna pe care o am despre garaj.
Buna ziua! Apreciem atitudinea dvs vis a vis de aceasta chestiune si va multumim pentru intelegere. Banii vor fi restituiti conform mesajului de mai sus.
Si opc-ul e de acord cu asta?
Mda, frumos, când eMag a avut o astfel de problemă cu niște monitoare, ei au livrat produsele la prețul afișat, chiar dacă au ieșit în pierdere, s-au ținut de cuvânt, plătind pentru greșeala lor.
Se pare că voi nu aveți cuvânt, fiind cel puțin a doua oară când procedați așa/
Buna ziua! Nu dorim sa comentam politica celorlalti jucatori de pe piata. Va multumim pentru intelegere.
Concurenta (sitit voi desprE care MAGazin e vorba) cand au avut situatii de gen le-au onorat. Ar fi fost o oportunitate buna pentru voi ca sunteti mai mult decat o firma de duzina. Din pacate tot firma de duzina sunteti si ramaneti.
PS: Are sens sa mentionez ca la concurenta s-au vandut la preturi derizorii produse mult mai scumpe precum televizoare lcd? N-ar avea sens banuiesc.
Buna ziua! Nu dorim sa comentam politica celorlalti jucatori. Va multumim pentru intelegere.
Sa speram ca vom primi banii inapoi pt cei care am platit cu cardu comenzile „derizorii”
Buna ziua! Banii vor fi restituiti conform mesajului de mai sus. Va multumim pentru intelegere.
Sa vedem si raspunsul OPC la plangerea depusa de mine
Asta a vrut sa fie o reclama? Exista persoane care au cumparat cu ajutorul conturilor bancare si evident li s-au retinut bani, cum veti rezolva aceasta situatie?
Buna ziua! Banii vor fi restituiti conform mesajului de mai sus. Multumim pentru intelegere.
Mi se poare normal ca nu se poate onora comanda din moment ce este vita furnizorului.
Buna ziua,
Am o nelamurire legata de acest subiect, ati spus ca furnizorul a gresit punand virgula mai in fata, cu 2 cifre. Pretul gresit era 8,18, conform explicatie dumneavoastra rezulta ca pretul corect ar trebui sa fie 818 ron. Totusi noul pret afisat pe site este 1.258,31. Sunt curios si sunt convins ca multi dintre fostii/actualii/potentialii cumparatori ar dori sa inteleaga cum dintr-o greseala de virgula, se poate ajunge de la 8,18 la 1.258,31?
Astept(am) cu interes un raspuns.
Multumesc
Buna ziua! Eroarea a fost de natura tehnica. Programul a selectat automat pretul cel mai mic din lista. Va multumim pentru intelegere.
ca sa nu ajungem sa facem plangeri la opc, cel mai bine ar fi sa primim o explicatie plauzibila, sa ni se explice si noua pe langa ce cere de exemplu Dizzu cum e posibil ca doar un pret sa fie gresit, cum se fac acele actualizari ? de mana ? in weekend ? la ora 22 ? atunci cand clar nimeni nu le poate verifica de la pcgarage ? daca este cazul pot povesti si cazul unei firme care a afisat la o promotie de „hard disk + husa” pretul de husa, si comenzile care au fost achitate cu cardul au fost onorate integral(ca numar), cele care au fost facute telefonic sau cu optiune de plata la sediu/primire colet au fost onorate doar cu cate o bucata/comanda.
Buna ziua! Actualizarea preturilor s-a facut automat in weekend. A fost vorba de o eroare tehnica. Va multumim pentru intelegere!
@Dizzu
Din cate am vazut eu pe PCG, produsele cu statusul „indisponibil” au un pret deobicei mai mare :).
E urat unde s-a ajuns cu astia nemultumiti. Parerea mea este ca, trebuie sa fi batut in cap (rau de tot) ca sa crezi ca ti se va livra o camera foto cu 8 lei … Aveti cate unii o mentalitate … parca traiti in beci !
Un om intreg la cap, vedea pretul de 8 lei, incepea sa rada si trecea peste. Nu facea un tam tam asa mare cu telefoane la opc si prostii de genu’.
http://legi-internet.ro/blogs/index.php/2008/09/11/pret_gresit_in_comert_electronic_magazin
citeste cu rabdare si cele 2 linkuri catre intamplari mai vechi+comentarii. sunt interesante(chiar daca sunt din 2008).
ps : am inteles acum expresia ‘pret derizoriu’ , eticheta primita de obicei in urma unui proces.
Crezi ca era greu sa zica ca nu mai este pe stoc?
In primul rand andrei eu cred ca tu nu gandesti corect. Atata timp cat tu platesti ti se retrag banii(la care nu mai ai access) corect ar fi sa se onoreze o comanda (orice firma de top(sau care se crede) asta face ). Asta ii ca si cum ai merge intr-un magazin, iei produsu iti iau banii la casa ii tin 2-3 zile si apoi zic:-ne pare rau ca v-am tinut banii si nici nu va dam produsul. Nu cred ca daca le-as lua eu banii pentru 3 zile ar fi la fel! A SI INCA UN MINUS DACA TE UITI NICI NU SE SINCHISESC SA SCHIMBE SABLONU DUPA CARE SCRIU MESAJELE!!!!
Si un ultim gand mai am daca gresesti platesti macar o despagubire ar fi mai mult decat cinstita si o asa zisa reducere de 10 la suta in care tot iei castiga (cumperi de la ei).
MESAJ EXCLUSIV CELOR DE LA PC GARAGE si celor care ii sustin: sa stiti ca va fac si eu reducere de 10% la fasole (daca va incalzeste cu ceva ) daca ati fost ofensati.
Banii nu se retrag, sunt blocati de banca emitenta a cardului si de procesatorul platii. Sunt retrasi de catre banca in momentul confirmarii livrarii comenzii de catre magazin si de-abia apoi virati procesatorului si mai departe comerciantului. Sa nu aruncam cu noroi unde nu cunoastem, nu?
Bai baieti, voi chiar sunteti BATUTI IN CAP. Chiar vroiati sa luati o camera cu 8 lei? Spuneti tot timpul ca concurenta a facut, concurenta a dres, concurenta a facut pe dracu, aia a fost O MISCARE DE MARKETING pe cand asta a FOST O SIMPLA GRESEALA. Nu va mai dati mari cocosi cu OPC si cu plangeri si nebunii, faceti plangeri, ce o sa rezolvati. Ma enervez la culme cand vad disperati ca voi dupa produse la pret de nimic. Uite din cauza unora ca voi Romania e unde e.
Spre deosebire de unii dintre voi, nu toti inotam in salarii de la 2500-3000RON/luna, asa ca am vazut un pret gresit din cauza furnizorului, sau din cauza garajului asa ca am comandat 1 bucata.
Orice a-ti face sau spune, o mica scadere a vanzarilor tot ve-ti avea din cauza persoanelor care nu vom mai comanda in vecii vecilor produse de la voi, plus ca situatia cu recomandari de produse de la voi de pe un mare forum romanesc vor cam inceta mai ales din prisma preturilor mult mai bune practicate de emag, care mai ofera si produse resigilate la 10-15% reducere doar pentru ca au ambalajul original deschis sau deteriorat.
Desi ai dreptate, pune mana pe carte si invata sa scrii, ca te faci de …..
De aia nu ai tu salariu de 3000 RON, ca nu esti nici macar in stare sa scrii. Sunteti toti niste … daca va asteptati sa primiti camere la 8 RON, si amenintati apoi ca nu mai cumparati de la garaj. Mergeti si cumparati de la …. …. de la eMag, am niste experiente cu ei de te doare mintea, nici nu vreau sa ii vad, ca ii strang de gat. Cei de la garaj au fost tot timpul amabili si au rezolvat rapid orice problema sau obiectie am avut.
Buna ziua! Va multumim pentru comentariul dvs si va rugam ca pe viitor sa nu mai faceti afirmatii injurioase cu privire la cei care si-au exprimat opinia aici sau la alti jucatori de pe piata. Va propunem tuturor sa pastram discutia in limite decente. Am decis sa va aprobam comentariul conditionandu-l de editare. Multumim pentru intelegere!
ahahhhahahah
epic
Pret derizoriu sau nu….eu, clientul, am vazut oferta acelei camere foto (cu un pret de 2 sticle de Cola), am acceptat „oferta” dumneavoastra plasand comanda…si cel mai important…AM ACHITAT-O!! Dumneavoastra ati aprobat transferul banilor din contul meu in contul dumneavoastra, emitand chitanta cu dovada platii….Din punct de vedere LEGAL, eu, consumatorul, AM DREPTUL de a REFUZA rambursarea banilor si de a cere ONORAREA COMENZII ! Atata vreme cat dumneavoastra mi-ati primit banii in contul dumneavoastra……
Va rugam mentionati legea care confera acest drept. Multumim.
interesant e ca spuneti ca produsul nu este pe stoc insa pe site in momentul acela produsul era trecut ca fiind in stoc la comanda online :))
O mare parte din produse (printre care si acea camera foto) au mai multi importatori de la care pot fi achizitionate. Disponibilitatea in magazin se actualizeaza in timp real in functie de stocurile lor.
Doamne ce mai plangeti ca nu v’ati luat camera la 2 euro,halal cumparatori nu firma…ce se arunca romanul la preturi mici,luati ma nene de la sh daca nu va convine.
Cum s-a mai spus, a fost greseala furnizorului, iar PCG a picat la mijloc.
Majoritatea de pe aici spuneti ca trebuia sa isi onoreze comenzile, acu va intreb eu pe voi, daca ati fi avut o firma si furnizorul gresea un pret la un anumit produs si voi aveati sute, poate mii de comenzi, le-ati fi onorat? Nu cred!
Daca voi sunteti incuiati mintal nu aveti decat sa faceti si sa credeti ce vreti voi, de-aia tara asta a ajuns unde suntem si pana la urma ne meritam soarta.
atata timp cat furnizorul a grasit pretul mi se pare normal ca el sa suporte toate consecintele , in cazul de fata daca frnizorul a dat spre vanzare camera la 8 lei ar trebui sa fie probleba furnizorului nu a celor de la pc garage
Sincer asta mi se pare o lipsa totala de seriozitate.
Oare ce are OPC-ul de spus despre asta?
Nu cumva scria un articol de lege ca este interzis ca vanzatorul sa refuze sa vanda un produs catre un client?
Oricum, am inteles ca sunt oameni care au trimis mail-uri catre Realitatea sau Antena 3 sau alte agentii de presa, sunt chiar curios daca se mai aude despre asta.
Ce va mai place pomana, uoff…
@marius: Am si eu o firma in domeniul vanzarilor (nu de electronice insa) si mie nu furnizorul imi face pretul 🙂
Cat despre partea cu romania a ajuns unde este acum si alte alea… las`o balta.
DPDV moral, e clar ca a fost o greseala si ca nu au cum sa onoreze comenzile. DPDV strict legal insa, comenzile ar trebui onorate.
Parerea mea.
O lege care sustine acel punct de vedere legal se poate?
Luati monitorul oficial la rasfoit si cititi legea drepturilor consumatorului. Veti gasi raspunsurile. Daca nu aveti „aptitudini” pentru a descifra limbajul folosit in formularea legii, apelati cu incredere la departamentul juridic al companiei pe care o reprezentati pentru a va desena o harta.
Noi l-am rasfoit si vorbim in cunostinta de cauza. Dvs?
emag cum a dat? aia au tacut din gura si si-au facut datoria. nu e vorba de pomana sau pret derizoriu, e vorba de principiu. asta e, la revedere pcg.
Buna ziua! Dupa cum am mentionat anterior, nu dorim sa comentam politica altor jucatori. Cazul de fata se incadreaza in categoria pretului derizoriu. Pentru ca acest eveniment a fost inteles de o parte dintre clientii nostri, am decis sa le oferim un bonus acestora si nu numai in timpul acestei saptamani. Multumim pentru intelegere!
Eu am prins la Emag niste licente de Windows XP la 1 leu. Am plasat comanda, care apoi mi-a fost anulata, cu scuzele de rigoare. Tot Emagul a mai avut niste preturi aiurea la niste stickuri si la fel au fost anulate comenzile.
Ce a fost anul trecut a fost o strategie de marketing, o campanie publicitara. Au scazut preturile doar la anumite produse, care aveau stoc mic. Au continuat cu „pret gresit” pe care il gasiti in orice oferta Emag.
@Marius si cine mai comenteaza pe aici , voi comentati aiurea pentru ca nu ati apucat si voi oferta cu 8 lei :-j ca daca o apucati faceati si voi gura pe aici dar asa .. EPIC! .. Romania 🙂
Emag cum a putut sa aiba atatea pierderi si PCG nu?
ce tot va … pe voi. cat de p_ost poti sa fi sa nu iti dai seama de greseala (mai ales in week-end, cand PCG nu lucra).
nu degeaba toti romanii s-au obisnuit cu totul pe moca.
majoritatea vorbiti de emag, cei de acolo habar nu au sa vorbeasca la telefon, apoi sa duca o tranzactie la bun sfarsit, eu m-am ars cu ei, dar nu cu greseli de genul aparatelor foto, ci de genul incompetentei. Si le-am si spus sa nu cumva sa faca greseala x, exact aia au facut, daca nu specificam mai ziceam.
nu va obliga nimeni sa cumparati de la PCG, dar sa stiti ca tot le ei veti veni. (veti vedea)
uite un articol interesant, care cred ca ar cam lamurii problema pentru toata lumea:
http://legi-internet.ro/blogs/index.php/2008/09/11/pret_gresit_in_comert_electronic_magazin
[…] […]