Chiar daca luna august este luna preferata pentru concedii, am inregistrat 279 de intrari in service din Bucuresti si 238 din tara.
Pentru ca stim ca vreti sa va bucurati de produsul achizitionat, am incercat sa gasim solutia cea mai rapida, astfel am inlocuit 91 de produse din stocul PC Garage si am reparat un numar de 8 produse.
In urma testarilor efectuate, produsele ce nu au putut fi inlocuite sau reparate de noi au fost trimise catre furnizori pentru solutionarea garantiei. Astfel ca un numar de 123 de produse au fost inlocuite si 62 reparate in service-urile autorizate ale furnizorilor.
290 de produse trimise spre solutionare in service nu au manifestat defectul reclamat – test ok
CID-uri sau produse carora li s-a respins garantia am avut in numar de 17. Acestea sunt produse cu defecte provocate, carora am fost nevoiti sa le respingem garantia. Prin prezentarea catorva exemple de CID, incercam sa va aratam care sunt greselile frecvente pe care le puteti evita.
In prima poza puteti obsera o tableta care prezinta urme evidente de interventie neautorizata.
In aceasta imagine avem o placa video care are coolerul desprins
In imaginea alaturata avem o memorie cu pini arsi
Iar in aceasta fotografie puteti vedea un mouse care are butonul clik din stanga rupt
Referitor la placa aceea video, sper ca nu este vorba de o placa refuzata, deoarece recent am avut exact aceeasi problema cu o placa asemanatoare, din pacate in cazul meu placa era deja iesita din garantie, a trebuit sa ii inlocuiesc tot sistemul de racire + back plate, deoarece se facuse deja copaie… oricum nu cred ca o mai duce mult… calitate gigabyte
Buna ziua,
Placa video respectiva a primit respingere de garantie, deoarece acel radiator fiind lipit cu fludor nu se putea dezlipii decat daca temperatura lui ajungea in jurul a 200 grade (temperatura de topire a fludorului) cea ce era imposibil, chiar daca ventilatorul nu functiona normal.
O zi buna!