Nvidia GSync, HBAO+, DSR, PhysX in The Witcher 3: Wild Hunt

witcher3

La inceput de luna am invatat despre „Gaming la extrem” cu tehnologiile HBAO+ si DSR de la NVIDIA. Astazi va reamintim ce inseamana aceste tehnologii si adaugam pe lista inca doua, Nvidia G-Sync si PhysX.

Ca traditia sa continue, va invitam sa urmariti clipul de mai jos, in care IOBAGG de la Creative Monkeyz ne vorbeste despre tehnologiile Nvidia GSync, HBAO+, DSR si PhysX aplicate in jocul The Witcher 3: Wild Hunt.

Ce este HBAO+?

Tehnologia HBAO+ imbunatateste tehnologia existenta Ambient Occlusion, calculand mult mai rapid modul in care lumina pica pe diferite obiecte din joc, reusind astfel sa ofere umbre cat mai realiste si detaliate, in functie de sursele de lumina. Deasemenea, un aspect important este impactul pe care umbrele il au asupra AI-ului, care pot sa tina cont de vizibilitatea personajului, asa incat, daca te ascunzi ai sansa sa nu iesi din raza vizuala a acestuia, simuland cat mai bine realitatea.

Ce este DSR?

Tehnologia DSR permite randarea scenelor din joc intr-o rezolutie mult mai mare decat cea suportata de monitor, efectuand apoi un downscale la rezolutia nativa, oferind astfel o calitate mai buna a imaginilor.

Ce este G-Sync?

G-Sync este o inovatie hardware ce este inclusa in acest monitor si este compatibila cu placi video NVidia. Aceasta ofera o mai buna sincronizare intre placa grafica si monitor, iar efectul de rupere a imaginii in jocuri dispare.

Ce este PhysX?

PhysX este o tehnologie proprietara nVidia ce se ocupa de procesarea anumitor calcule prin intermediul procesoarelor CUDA aflate pe placile video. Aceasta accelereaza viteza de procesare, reusind sa calculeze in timp real miscarea diferitelor obiecte sau elemente grafice dintr-un joc, oferind astfel o experienta cat mai realista. Aici includem textura apei, a fumului, a diferitelor obiecte, pielea, cerul si multe alte lucruri.

Lasă un răspuns