Black Friday 2013 la 48 ore de la final

Dupa 2 zile in care echipa PC Garage a reusit cu brio sa-i serveasca pe toti clientii veniti la sediul din str. Logofat Tautu pentru a-si ridica produsele comandate, putem sa afirmam ca atmosfera a fost pozitiva atat in randul celor care ne-au trecut pragul, cat si a celor care le-au predat comenzile.

Intrebati prin sondaj cum a decurs toata operatiunea de ridicare a produselor din sediul nostru, am fost incantati sa vedem ca lumea s-a aratat foarte multumita atat de modul foarte organizat in care s-au desfasurat ostilitatiile cat si prin modul operativ al echipei PC Garage.
Si totusi numarul celor care au venit in sediu pentru comenzi a fost unul destul de mare, dupa cum puteti observa si din pozele realizate in timpul zilelor de vineri si sambata.

Concluzia generala a acestui eveniment nu face decat sa ne bucure si sa ne apropie mai mult de clientii nostri, fie ca acestia au fost la prima comanda sau fac parte din randul celor deja foarte loiali magazinului.
Si pentru ca weekendul sa aiba un „Happy End”, nu putem sa nu fim incantati de faptul ca cei prezenti la sediu au reusit sa plece cu zambetul pe buze.

de Dan Giuraniuc

13 comentarii la “Black Friday 2013 la 48 ore de la final”

  1. benea spune:

    Buna ziua!

    Azi cum se misca lucrurile? La fel de aglomerat?
    Am fost ieri la un retailer si am pierdut 2 ore sa ridic si sa testez o comanda. Azi ma gandeam sa vin la PCG, dar daca e la fel de grea procedura prefer sa mai astept vreo 2 zile.

    Multam!

  2. Daniel Costea spune:

    Buna ziua,

    Eu in schimb nu pot sa va contactez sub nici o forma!
    Am plasat o comanda vineri si incerc sa solicit livrarea de la sediul Dvs.
    Am trimis doua mesaje pentru a fi contactat, dar fara raspuns.
    Am primit in schimb un sms cu un AWB de la Fan, dar acest AWB nu figureaza in sistemul Fan Courier!
    Cum procedez, pentru ca maine nu sunt acasa pentru a prelua coletul?
    La telefoanele de pe site nu se poate.

    Salutari,

  3. Petrica Stefan Cristian spune:

    Buna ziua,
    Nici eu nu reusesc sa va contactez. V-am trimis cateva mailuri legate de comanda pe care am facut-o vineri si nu am primit raspuns la nici unul. Ma intereseaza cand va fi efectuata livrarea si daca ati modificat datele de facturare conform mesajelor pe care vi le-am trimis.

    • Silvia spune:

      Neata,
      Toate mesajele sunt preluate in ordinea intrarii lor.
      Observ ca ai primit un raspuns de la colega noastra Cristina de la vanzari ieri la ora 17:43
      „Comanda se va pregati vineri- livrarea la dvs in maxim 3 zile lucratoare de la pregatirea acesteia.
      Veti primi un SMS cu numarul de AWB al coletului, iar in ziua livrarii va va contacta agentul de la curierat „

  4. Preotu Robert spune:

    Buna ziua. Am plasat duminica, 24.11.2013 o comanda cu livrare la domiciliu. Va rog sa-mi spuneti daca este posibil stadiul comenzii. Va multumesc.

  5. Preotu Robert spune:

    Am plasat o comanda duminica. V-am scris si ieri aici dar ati sters mesajul. 1876037 nr de comanda. Astept raspuns pana la ora 13 ce este cu comanda, mai ales ca este platita online. Nu se poate lua legatura cu voi, nu vreti sa sunati, nu vreti sa-mi raspundeti la mesaj. Dupa cate observ aveti foarte multe plangeri. De data aceasta fac si printscreen la mesaj ca deja este jenant ce faceti. Dupa ora 13 fac plangere si la OPC. O zi buna.

  6. aimzek spune:

    #1866848 – comanda data vineri, preluata sambata, intrata in desafasurare marti si am primit termen de livrare miercuri-joi initial. Apoi mi s-a zis ca vineri va fi pregatita si in 3 zile lucratoare voi intra in posesia coletului. Oamenii sunt revoltati pe chestia ca majoritatea magazinelor online dau termen de livrare fals, nu am idee de unde este scos. Cum de un tip din Cluj-Napoca a primit comanda pe 25.11.2013 ? Pe PCG nu au prioritate comenzile date in prima zi de BF ? Pana la urma urmei , corect ar fi sa nu dati prioritate comenzilor de sume mari, daca asta faceti. Multa bafta !

    Maine se implineste o saptamana de cand am plasat comanda si tot nu am prioritate in fata altor clienti ? De ce ?
    Vine si al doilea BF dar imi iau gandul sa mai comand in perioada urmatoare de aici. Poate la anul de BF. Si data viitoare am sa spammez mai mult daca nu este de ajuns. Cat timp va mai fi in desfasurare ? Trebuie sa trimit mesaj zilnic ca sa nu imi fie uitata comanda ? Produsele apreau a fi pe stoc. Am multe nelamuriri si nu primesc raspunsuri.

    Nu sunt singurul, dar deja suntem aproape la inceput de week-end si eu nu cred ca mai am sanse sa primesc coletul sapt asta.
    Dpdv al perseverentei si rapiditatii, sunt foarte dezamagit. Daca totul va fi ok la livrare si voi avea totate produsele, facturi si garantii, nu am sa mai am nimic de comentat si trec cu vederea.

    • Silvia spune:

      Salut Alexandru,
      Comanda ta este in desfasurare pentru ca unul din produsele comandate si anume cardul ADATA nu era in stoc, a fost comandat la furnizor si nu a ajuns inca. Exemplul mentionat de tine al clientului din Cluj-Napoca tind sa cred ca nu se potriveste situatiei, probabil respectivul client a comandat produse care erau in Stoc Magazin. Dar nu am cum sa stiu pentru ca dumnealui nu ne-a dat detalii aici despre comanda.
      In cazurile acestea recomandam sa se pastreze legatura cu consultantul de vanzari, pentru ca el este cel mai avizat sa transmita informatii legate de statusul comenzii.

Lasă un răspuns