Inside PC Garage: Departamentul Vanzari – ep.2

Continuam seria de insight-uri cu o noua tema: departamentul de vanzari sau motorul unui magazin online turat la viteze maxime in fiecare zi. Continuand analogia, putem spune ca relatia vanzari-clienti este precum  o calatorie pe care o parcurgem zilnic impreuna cu voi. Cateva momente pe care incercam sa le facem din ce in ce mai placute.

Imagineaza-ti ca odata ce ai plasat comanda la noi, ai apasat pedala de accelaratie. De aici te preluam noi. Vei afla in cele de mai jos ce se intampla cu o comanda odata ce e lansata, care sunt provocarile noastre si cine se afla in fata monitorului atunci cand apare comanda ta. Calatoria incepe, esti pregatit?

 

Ti-ai facut cont la noi, ai ales produsul dorit. I-ai verificat disponibilitatea stocului si ai trimis comanda. Ce se intampla cu aceasta? Incepand de la ora 10.00, unul dintre operatorii nostri iti preia comanda si o va procesa. Daca ai mai avut comenzi la noi, atunci comanda ta este procesata automat 24 ore din 7 zile, chiar si in afara programului nostru de lucru. Daca toate produsele din comanda ta sunt in stocul nostru, rezervarea se face automat. In functie de modalitatea prin care lansezi comanda, telefonic sau online (comenzile platite cu card online apar in sistemul nostru dupa confirmarea tranzactiei de catre procesatorul platii online), noi facem tot posibilul sa ne ocupam in cel mai scurt timp de solicitarea ta.

Cum? In primul rand, verificam produsele din comanda, disponibilitatea acestora, compatibilitatea lor (in cazul in care ne soliciti asta); rezervam produsele aflate in stocul nostru, comandam la furnizor produsele disponibile la comanda, cerem termen de livrare in cazul in care produsul nu este nici in stocul furnizorilor. Mai departe, te contactam pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informatii complete privind momentul pregatirii comenzii. Cel mai rapid iti putem comunica prin mesaje scrise, iar daca ai vreo intrebare daca o trimiti ca email sau mesaj din comanda cererea ta este vazuta imediat de catre consultantul de vanzari. Ultimul pas – livrarea comezii (in mod normal, livrarea la sediul nostru se poate face de luni pana vineri intre orele 9.00 si 20.00). Despre cazurile particulare poti citi mai multe aici.

Pentru ca vrem sa te tinem la curent cu toate informatiile de care ai nevoie, poti urmari evolutia precum si modificarile aduse comenzii in sectiunea Istoric comenzi. Ai avut mai multe comenzi inchise la noi si doar cateva anulate, atunci un consultant de vanzari va alege sa fie operatorul tau dedicat, comenzile tale vor ajunge direct la el, la fel si toate solicitarile ce privesc vanzarile.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Echipa Vanzari (de la stanga la dreapta: Bogdan F., Corina C., Daniela N., Alex O., Ioana I. si Stefan P.)

E drept, calatoria devine uneori anevoioasa. Suntem total de acord cu tine ca atunci cand iti doresti un produs vrei sa il ai cat de repede posibil. Dar la fel ca si tine sunt si celelate mii importante de clienti. Si oricat de mult ne-am dori, uneori se intampla sa nu putem sa procesam comenzile intr-un timp record.

Poate ca ai fost pus in aceasta situatie, poate ca nu. Insa cu siguranta nu stii ca desi comanda online este cea mai simpla si iti ofera extrem de multe avantaje, la noi sunt numeroase comenzile prin telefon, dar si cele rapide.

De ce vrem ca tu sa stii asta? In primul rand, vorbim despre un procent de aproximativ 20% din totalul comenzilor. Cifra nu este foarte mare, insa daca te gandesti ca timpul consumat cu aceste tipuri de comenzi este dublu fata de o comanda online, atunci vei intelege de ce uneori comenzile nu pot fi preluate atat de repede precum ti-ai fi dorit tu.

Nu ne dam batuti si incercam pe cat posibil sa  lucram la aceste aspect. Tocmai de aceea, acum 2 saptamani am lansat in premiera in Romania serviciul “Apel pierdut” (in cazul in care unul dintre clienti suna si niciun operator nu va fi disponibil, centrala noastra ii va inregistra numarul de telefon si il va suna automat inapoi indata ce un operator va fi disponibil)

Mai departe, credem in ceea ce facem si iubim IT-ul la fel de mult ca si tine. Suntem pasionati de asta si ne place sa ne impartasim hobby-ul cu tine. Doar in acest mod te putem ajuta atunci cand nu esti convins de eficienta sa functionalitatea unui anumit produs. Pentru ca in afara de preluarea comenzii tale, iti putem face cateva recomandari utile in primul rand prin perspectiva faptului ca vrem sa te ajutam. Pentru ca odata castigata increderea ta, ne bazam pe tine ca viitor partener in scurta calatorie a relatiei comerciale.

Am ajuns aproape de finalul pentru care am pastrat partea cea mai importanta a calatoriei: prezentarea partenerului tau. Le auzi vocea, comunici cu ei, insa nu i-ai cunoscut nicioadata. Avem o echipa tanara si dinamica. Ei sunt cei pentru care o zi nu seamănă niciodată cu cealalta.

De la stanga la dreapta:

Razvan P. (Documentare)

Stefan P. (Tehnic)

Bogdan F. (Vanzari)

Corina C. (Vanzari)

Daniela N. (Vanzari)

Alex O. (Coordonator Vanzari)

Ioana I. (Call Center)

Stefan P. (Call Center)

Victor T. (Vanzari)

 

 

Cristina S: activeaza de 2 ani in cadrul Dep Vanzari, un ego ce compenseaza inaltimea ii ofera experienta in oferirea solutiilor printing, dar te poate ajuta si in alegerea solutiilor wireless.

Corina C: o fire foarte calma, o recomanda vocea si talentul. Iti poate oferi solutii complete privind perifericele: conectica, UPS-uri, routere, tablete grafice, dar si in alegerea unui gadget: e-book reader, MP3 player si altele.

Victor T: cel mai vechi membru al echipei, atat de vechi incat trebuie sa verificam la HR data angajarii, specializat atat in categoria Foto/Video, cat si in oferirea serverului potrivit retelei tale de calculatoare. A primit de ziua lui un catel semi-comunitar de care este foarte mandru, are in permanenta papuci de casa noi.

Bogdan F: Cel mai nou si tanar membru al echipei, ‘agatat’ in urma intership-ului de anul trecut, incepusem prin o colaborare pe 3 luni, a ramas in echipa noastra ca membru cu drepturi depline, este primul lui job, in prezent si student. Din postura de client PC Garage, el a ajuns sa inteleaga ce se intampla la noi la Vanzari si sa vina in intampinarea ta asa cum ar vrea el sa fie tratat. Il puteti intreba orice doriti despre notebook-uri, componente, sisteme audio si GSM

Pe langa echipa de vanzari, exista echipa Call Center, parte esentiala a Departamentului Vanzari PC Garage . Poate ca iti imaginezi ca la Call Center sta o doamna blazata, cu casca pe o ureche care scoate si redirectioneaza liniile in centrala telefonica.Te dezamagim, nu este asa. Un singur telefon, de cele mai multe ori este suficient pentru a afla orice informaţie despre promotii, inregistrare/derulare comenzi sau chiar informatii despre produse. Iar colegii nostri,  Ioana I. mare iubitoare de pisici si Stefan P. , proaspat tatic, preiau si organizeaza fluxul de solicitari telefonice, oferind  prompt, complet si cu rabdare informatiile solicitate.

 

Coordonatorul intregii echipe este Alex O. (foto stanga), pe care il stii deja de aici.

 

Dupa toate acestea, esti de acord cu noi atunci cand spunem ca departamentul de vanzari este continuu efervescent? Improvizam continuu, iar tu esti pe primul plan. Tot special pentru tine, am completat de curand sectiunea de FAQ cu cat mai multe raspunsuri la intrebarile tale.

Calatoria se incheie aici pentru astazi. Dar continua in perioada urmatoare. Ramai aproape de noi si vei afla in curand povestea unui alt department din cadrul magazinului nostru.

Pe curand!

Update: la cererea cititorilor, mai jos avem si poza cu Cristina S., proaspat revenita din concediu 🙂

11 comentarii la “Inside PC Garage: Departamentul Vanzari – ep.2”

  1. tudoricu cristian spune:

    Frumos.
    O echipa bine formata.
    Spor la treaba si succes in continuare!
    P.S.. mai zambiti si voi

  2. aditzu' spune:

    E uimitor cum o mana de oameni pot multumi zeci de mii de oameni. Bravo!

  3. Catalin Simion spune:

    Cristina S. Poza! Poza! Poza!
    😀
    Nu se poate. Operatorul meu dedicat si sa nu stiu cum arata.
    Va rog sa rectificati aceasta omisiune majora. Multumesc! :))

  4. Twigg spune:

    Tabacu, my man..

  5. anca spune:

    frumos scris si o idee foarte buna sa prezentati echipa!

  6. Octavian spune:

    In sfarsit o vad pe Corina la munca. Sper s-o sun cat de curand cu ceva treaba.

  7. Kiwi spune:

    Frumoasa echipa! De eficienta nu mai vorbesc! Poate tineretea ..entuziasmul …daruirea…Faptul ca va place ceea ce faceti! La mai mare!

  8. […] mereu pe primul plan. La fel cum se intampla si in cazul celorlalte departamente deja prezentate aici si […]

  9. Alexandru spune:

    Salut!

    Eu sunt foarte multumit de Echipa PC Garage. La oricare prieten si nu numai sugerez intodeuna site-ul vostru, nu unul, nu doi au apreciat Echipa PC Garage!
    Drept rasplata asi merge personal cu un buchet mare de flori, dar nu am cum si am decis sa va Multumesc prin a face ceea ce stiu eu mai bine 😉

    Mai pe scurt am realizat modelul 3D al Sediul Firmei PC Garage care poate vizionat de oricine doreste, cu ajutorul programul Google Earth (in legenta din stanga jos cu casuta Cladiri 3D bifata) sau pe situl 3D Warehouse sub linck-ul urmator:
    http://sketchup.google.com/3dwarehouse/search?q=Sediul+PC+Garage&styp=m&btnG=C%C4%83utare
    Cadoul meu este modelul 3D ce este vizibil intrenational pe marele GOOGLE Earth 😉

    MULTUMESC INCODATA Echipei PC Garage!

  10. Pishpirel spune:

    eeeeeeeee BO$$-ii :))

Lasă un răspuns