Review Bioshock Infinite

Untitled-1

Anuntat cu surle si trambite, jocul Bioshock Infinite este o continuare a seriei denumite intr-o prima aparitie Project Icarus, acesta fiind cea de-a treia parte. Daca in precedentul episod actiunea era desfasurata intr-un oras scufundat numit Rapture, de aceasta data povestea noastra se muta intr-un oras zburator, un simbol al Americii de la inceputul secolului al XX – lea, cunoscut sub numele de Columbia. Cu o imagine si o complexitate cel putin uimitoare, developerii de la Irrational Games au facut, din cate se poate observa in joc, ceva de vis. Detalii minutios realizate si o grafica exceptionala, fac din acesta unul din cele mai bune spatii de shooting pentru un fps de-a dreptul impresionant, in ciuda faptului ca motorul de tip grafic este cel clasic Unreal Engine 3.

Personaje Bioshock Infinite

elizaPentru partea cu personajele prezente in joc, se pare ca echilibrul lasa un pic de dorit. In ciuda faptului ca personajul principal al acestui episod este unul cu adevarat impresionant, aici referindu-ne la Elizabeth, restul caracterelor prezente sunt ceva mai putin pictate. Totusi misiunea de a o salva pe frumoasa Elizabeth, intr-un tot unitar cu detaliile si grafica orasului Columbia, reusesc sa iti distraga atentia suficient de mult, incat sa nu dai o importanta prea mare celorlalte caractere.
Si Booker DeWitt, personajul in pielea caruia te afli in timpul jocului, este unul destul de reusit din punct de vedere grafic, dar lasa mult de dorit atunci cand vine vorba de actiune. In ciuda complexitatii miscarile sunt destul de limitate, partea de shooting fiind una destul de primitiva, comparativ cu asteptarile. Daca nu esti totusi un pasionat de CS: GO, nu vei fi foarte dezamagit din acest punct de vedere, cumulul de actiune a jocului avand capacitatea sa acopere micile lipsuri din momentul luptei face to face.

Grafica Bioshock Infinite

Bioshock Infinite este unul dintre cele mai bine concepute jocuri dintre cele mult asteptate. Acesta se ridica chiar peste asteptari din punct de vedere grafic, fiind de departe in topul celor mai apreciate aparitii ale anului.
Maretia orasului Columbia, detaliile foarte atent realizate a fiecarui spatiu al orasului dar si elementele grafice decorative sunt in rand cu tendintele grafice de exceptie ale rpg-urilor, ele introducandu-te in atmosfera jocului intr-un timp record.

Gameplay Bioshock Infinite

Se pare ca acest aspect al jocului este singurul motiv dezamagitor, fiind singurul element care nu vine cu ceva nou. Clasicul razboinic intalnit si in alte fps-uri mai putin mediatizate si cu asteptari mult mai mici se regaseste si aici. O lupta corp la corp destul de simplista, limitata si mai mult de aceasta data prin cele doar doua arme ce le poate avea in dotare eroul nostru simultan, comparativ cu primele doua parti cand numarul de arme era infinit. Astfel ca, pe langa concentrarea la inamici, trebuie sa gestionezi intr-un mod matematic munitia de care dispui, libertatea fiind redusa la extrem. La fel se intampla si in cazul vietii eroului, acesta avand acum parte de un scut regenerabil spre deosebire de potiunile cu viata ce puteau fi echipate in desaga lui Booker in episoadele precedente. Combinatia dintre logica si irealism este disproportionata in aceasta situatie.

Concluzie generala Bioshock Infinite

In ciuda faptului ca, spre deosebire de primele doua parti, Bioshock Infinite are ceva mai multe bug-uri, jocul este unul cu adevarat reusit. Concluzia generala este una extrem de pozitiva, fapt ce se poate observa din notele primite pe siteurile de specialitate, unde este notat cu punctaj maxim intr-o proportie covarsitoare din cazuri.

Lasă un răspuns