Totul a plecat de la tweet-ul acesta:
Ii multumim pentru feedback lui @zaone, asta este dovada ca si criticile sunt constructive.
Intelegem si stim noi insine cat este de neplacut sa astepti la telefon cu muzica in ureche sau, la fel de rau, sa nu fie nici un operator disponibil exact cand suni. Asa ca, de azi, daca suni si nu e nici un operator disponibil sa preia apelul sau stai in coada de asteptare pentru mai mult de 2 minute, centrala noastra telefonica te va anunta politicos ca ti-a inregistrat apelul si te va suna ea automat inapoi si-ti va face legatura in momentul in care un operator din departamentul respectiv devine disponibil.
Totul se face absolut automat de catre centrala noastra VoIP si poti sta linistit, masina isi face datoria si isi tine promisiunile cu constiinciozitate. 🙂 Fara nervi, fara suparari, fara timp pierdut, fara redial.
Cum sa nu iubesti tehnologia?
Multumiri .
[…] acest sistem la doar o zi după tweet-ul de mai sus, dar important este că au făcut-o. Detalii aici. Tweet10 May 2011 | Comenteaza […]