Vesti de la departamentul service – luna septembrie

Toamna a inceput linistit cu un total de 481 intrari – 247 intrari din Bucuresti si 234 din tara.

In luna septembrie, in urma testarilor efectuate 269 de produse nu au manifestat defectul reclamat – test ok. Pentru a micsora timpul de stationare al unui produs trimis in garantie, am inlocuit cu produse din stocul nostru 111 produse si am reparat 5 produse.

Produsele ce nu au putut fi solutionate de noi, au fost trimise catre furnizori pentru solutionarea garantiei. Astfel un numar de 114 de produse au fost inlocuite si 74   reparate in service-urile autorizate ale furnizorilor.

In momentul in care produsul nu poate fi reparat sau inlocuit cu un model identic, pentru a da posibilitatea clientilor de a comanda ce isi doresc, PC Garage storneaza produsul aflat in service indiferent daca in momentul respectiv pe piata se gasesc produse cu performante superioare dar la un pret mai mic. In fiecare luna avem nenumarate cazuri de acest gen, dar in luna aceasta s-a evidentiat unul pe o placa video GTX580 cu pretul de 2276,88 .

S-au inregistrat 10 CDI-uri  – respingeri de garantie. Va prezentam cateva:

 

In aceasta imagine avem o memorie RAM careia ii lipseste cip-ul.

 

 

 

 

 

 

 

 

Aceasta placa de baza are un traseu intrerupt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iar aceasta un port SATA rupt

 

2 comentarii la “Vesti de la departamentul service – luna septembrie”

  1. am si eu o interbare, mai bine spus o curiozitate, pe data de 4 luna aveasta octombrie am lasat un rooter la garantie ( am descris problema, alimentatorul ars, rooterul merge de minune daca ii pui alt alimentator) si am urmarit zi de zi starea produsului din data de 4 cand eu am dus produsul in garantie la voi.
    acum vine curiozitatea, dece a durat 13 zile ( 2 saptamani) pana acest produs sa fie trimis catre furnizor? 13 zile a durat ca voi sa il bagati in priza cu 2 alimentoatoare diferite si sa vedeti ca intradevar defectul reclamat este adevarat?? sau atat de mult a durat sa il puneti la posta sa ajunga la furnizor??
    chiar sunt curios dece a trebui sa dureze atat de mult numai sa trimiteti produsul catre furnizor.
    Astazi se fac 15 zile de cand am predat produsul si evident ca nu mi se va intoarce azi produsul de la garantie 🙂 nu mai stiu sigur daca nu cumva in contract se preciza ca in maxim 15 zile calendaristice sau 10 zile lucratoare produsul mi se va returna cu defectul remediat … nu?

    • Buna ziua,
      Ne cerem scuze pentru intarzierea cu care a fost solutionata intrarea dvs. in service. Produsul fiind indisponibil in momentul de fata, ac-adapterul nu a putut fi inlocuit pe loc si s-a incercat comandarea unuia. Din pacate raspunsul a venit putin cam greu si negativ, de aceea s-a luat hotararea ca solutionarea sa fie facuta prin storno. Multumim pentru intelegere si va garantam ca echipa PC GARAGE incearca pe viitor ca aceste intarzieri sa fie eliminate.

      O zi buna.

Lasă un răspuns