Update Service aprilie 2012

Asa cum v-am promis in articolul anterior, revenim cu noi vesti de la departamentul Service.

Avem vesti bune pentru voi, numarul intrarilor in service a scazut considerabil fata de luna martie, am totalizat un numar de 399 de intrari in aprilie fata de 537 de intrari in luna martie.

In luna aprilie am inlocuit din stoc, suportand noi costurile, un numar de 78 de produse. Mai departe, colegii nostri au testat fiecare produs in parte si le-au trimis rand pe rand catre furnizori pentru solutionarea garantiei, astfel ca un numar de 105 de produse au fost inlocuite si 79 reparate in service-urile autorizate ale furnizorilor. Restul de produse au avut test OK.

Si acum sa trecem la subiectul cel mai delicat: CID-uri sau produsele carora li s-a respins garantia. Astfel, in luna aprilie, numarul acestora a fost scazut respectiv 11 produse fata de 13 cat am insumat in luna martie.

Speram ca luna viitoare sa venim cu cifre si mai mici. La final, asa cum v-am obisnuit de la ultima postare, revenim cu exemple practice de produse aflate in diferite situatii (numai pozitive nu).

Am inserat cate un scurt comentariu pentru fiecare poza in parte. Pe voi va lasam sa invatati din greselile altora, pentru ca este foarte important de stiut ca va prezentam numai produse cu defecte provocate, carora am fost nevoiti sa le respingem garantia.

Avem in fata o placa video cu pala ventilatorului de racire rupta. Dupa cum se poate vedea in poza, radiatorul placii video este plin de praf, lucru ce ingreuneaza circulatia aerului in mod corespunzator.

 

 

 

 

 

 

 

 

In aceasta imagine puteti vedea o pereche de casti care au cablul deteriorat, acest lucru putea fi evitat prin manevrarea si depozitarea corecta a acestora. Se pune intrebarea, ati primi in garantie aceste casti daca ati fi in locul nostru?

 

 

 

 

 

 

 

Aici avem o sursa ale carei cabluri molex sunt rupte. Oricat ne-am dori sa solutionam toate garantiile in interesul vostru si cat mai repede, sunt cazuri precum acesta, cand mainile noastre sunt practic ‘’legate’’ si ne vedem nevoiti sa respingem garantia.

 

 

 

 

 

 

 

In aceasta imagine va prezentam un cititor de carduri cu pini indoiti. O adevarata demonstratie de forta si de insistenta…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pe data viitoare!

12 comentarii la “Update Service aprilie 2012”

  1. Radu spune:

    Imi place aceasta postare. Mi-ar fi placut sa fie mai multe poze :)).

  2. repe spune:

    forta pura la cititorul ala de carduri hahaha, mai au si tupeu sa vina cu ele la garantie..

  3. gigi duru spune:

    Toate exemplele sunt neacceptabile, cu exceptia castilor. Daca materialul din care e facut acel cablu la suprafata e prost, atunci nu exista „manevrare corecta”. Plus ca niste casti bune n-ar trebui sa fie chiar bibelouri ca fragilitate. E ca si cand se tocesc pantofii chinezesti de la „manevrabilitate incorecta”.

    • andrei spune:

      De acord cu gigi

      • miki spune:

        Personal am patit acelasi lucru cu cablul la 2 casti diferite: Panasonic RP-HT385, cumparate de la Altex, NEFOLOSITE (au stat un an de zile in dulapul din dormitor, in ambalajul original). Cand am vrut sa le folosesc, am vazut ca este rupt plasticul cablului in mai multe locuri, exact ca in fotografia de mai sus, desi la momentul cumpararii erau impecabile. La fel s-a intamlplat si cu perechea de casti Pleomax in-ear, pe care le am tot de un an, cumparate de la Vitacom, folosite foarte moderat, doar in cateva excursii cu trenul – maxim 100 de ore. Mentionerz ca ambele casti inca functioneaza, doar ca pe zi ce trece se deterioreaza tot mai mult invelisul de plasic al cablului (se crapa). Material prost, care imbatraneste in timp…

        • NOC spune:

          Materialele plastice se deterioreaza in general dupa expunere prelungita si repetata la diversi factori extremi (temperatura foarte mare, soare puternic, agenti chimici corozivi etc). E ceva mai probabil sa fi avut un defect aproape invizibil cand le-ai cumparat si, daca au stat nefolosite, nici nu ai putut sa-l observi…

  4. Ioana spune:

    Buna,
    Din orice material ar fi cablul, acesta este izolat corespunzator. Daca posesorul ar fi utilizat castile in mod corect si le-ar fi adus din timp la garantie atunci cablul nu ar mai fi fost atat de deteriorat si situatia ar fi fost alta.

  5. Gabriel spune:

    Eu nu-l inteleg pe posesorul placii video cum de a avut tupeul s-o duca la garantie in halul ala. Mie unul mi-ar fi fost rusine s-o predau in starea aia. Daca tu ca posesor nu esti in stare sa intretii un sistem, macar printr-o simpla curatare periodica, atunci de ce mai optezi pentru garantie?

  6. Moga Dorel spune:

    Daca eram in locul vostru, respingeam si eu aceste produse venite in service pentru ca pentru unii termenul de „bun simt” e ceva abstract … RESPECT PC GARAGE !!!

  7. stefan spune:

    putin discutabila si poza cu ventilatorul placii video… daca ventilatorul din fabricatie nu a fost echilibrat corect, a avut joc in lagare si palele au atins barele de sustinere una din ele cedand, nu vad unde e vina clientului… e drept, in poza nu vad afectate deloc celelalte pale, deci cel mai probabil e ca s-a actionat asupra ei, decizia de respingere a garantiei corecta.
    iar in privinta prafului… pun pariu ca 80% din placile video de pe calc noastre arata la fel. putini stiu cum sa curete ventilatoarele si radiatoarele si chiar mai putini sunt cei care chiar o fac. inca si mai putini stiu cum sa manipuleze placile in mod corect dpdv al protectiei ESD… nici la service n-am vazut pe cineva purtand o bratara pt protectie. nici macar mesele nu sunt dotate cu protectie ESD…
    …si ca sa fiu carcotas fara sa va suparati pe mine, service-ul pc garage utilizeaza protectie esd???

    • Madalina spune:

      Buna ziua,
      Ventilatorul placii video nu era descentrat, ci doar a prins un cablu din carcasa. Sau exista posibilitatea sa se fi rupt in momentul in care clientul a incercat sa scoata praful. Asa cum ati mentionat si dvs, daca era descentrat aveau de suferit si celalalte pale ale ventilaroului. Noi am incercat de fiecare data, cand am fost intrebati cum pot fi curatate sistemele de praf sau doar componente in parte, sa explicam cat mai bine cum trebuie procedat sau care este cea mai buna solutie. Folosirea unui jet de aer comprimat este cea mai buna solutie la eliminarea acestei probleme fara a cauza vreun defect fizic componentelor (daca nu detineti un compresor, puteti apela la o vulcanizare sau benzinarie).
      Deocamdata service-ul PC Garage foloseste ca protectie ESD manusi antistatice si incercam constant sa imbunatatim conditiile de lucru pentru a le oferi cele mai bune servicii clientilor nostri.

      • Barbu Nicolae spune:

        Trebuie specificat ca in cazul curatarii/suflarii calculatorului cu „un compresor, puteti apela la o vulcanizare sau benzinarie” trebie tinut minte ca „jetul de aer” trebuie tinut nu foarte aproape de componente (stiti ca este foarte puternic, suficient cat sa zboare vreun condensator). De asemenea ventilatoarele trebuiesc sa fie blocate, altfel se vor defecta din cauza turatiilor foarte mari pe care le ating daca insistam asupra lor „pentru a le curata de praf”.

        Tin sa va multumesc pentru service-ul impecabil pe care PCGarage il acorda cumparatorilor lor.

Lasă un răspuns